2013. június 23., vasárnap

Fontos!

Sziasztok! Bizonyára hallottatok arról, hogy a blog reader megszűnik és így nem láthatjátok, hogy ki mikor rak ki egy adott részt a blogján.

Erről bővebben Noricii blogján olvashattok!
Én már megcsináltam a saját bloglovin -omat amit itt találhattok meg: http://www.bloglovin.com/blond
Be is követtem az összes olyan blogot amit szeretek és így újra látni fogom, hogy mikor raknak ki úgy részeket.
Úgy láttam ezt a blogomat már négyen bekövettétek amit nagyon köszönök és kérlek, hogyha nem tettétek meg akkor csináljatok ilyen oldalt és kövessétek be így látni fogjátok a frissítéseket. Pár kattintás az egész és nekem sokat jelentene!
Ugyanúgy Noricii oldalán megtalálhatjátok, hogy hogyan kell megcsinálni lépésről-lépésre.

Sel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése