2013. szeptember 28., szombat

29.fejezet



-Zayn mit pakoljak az útra? -kiabáltam le neki az emeletről. Igen, nála vagyok. Jobban mondva itt lakom addig amíg nem találok magamnak lakást. Mert hogy én keresgélek, de az a fránya lakás nem akar jönni. Aggaszt a dolog, de Zayn hat nap múlva világ körüli turnéra indul és, ha ebbe belegondolok akkor összeszorul a szívem.
Mondjuk a héten amikor a ruháit válogatta a turnéra akkor sírdogáltam -na jó, bőgtem- egy kicsit, de azon kívül nem történt nagyobb dolog velem. Viszont még mindig fáj, hogy elmegy.
-Ruhát, és amit egy utazásra szoktak vinni -mondta miközben az ajtófélfának támaszkodott.
-Könnyen beszélsz annak aki még sosem utazott sehová -mondtam miközben nem fordultam felé. Ja amúgy holnap indulunk Franciaországba, nyaralni, vagy mi. Eléggé rágörcsöltem erre az egészre, hiszen azért mégis csak vele megyek.
-Te már bepakoltál? -néztem rá, majd az órára pillantottam. Az óra már éjjel fél egyet mutat és a mi gépünk elvileg holnap kilenckor indul.
-Majd holnap reggel. Nálam egy bepakolás öt perc.
Pasi..




-Magánrepülő? -néztem felvont szemöldökkel Zayn-re. Egy becsekkolás után már elfoglalhattuk a helyünket. Kicsit furán éreztem magamat, mert Zayn a sok ember miatt kapucnit húzott a fejére. Ezután pedig tényleg meglepődtem amikor felértünk a halvány barna színű ülésekkel teli repülőre.
-Igen. A bandáé, de most kölcsön vettem -mosolygott. Tátott szájjal fordultam körbe. -Tetszik?
Bólintottam.



-De hosszú volt ez a repülőút -mondtam miközben leraktam a bőröndömet.
-Nem is!
-De! Az volt -sóhajtottam.  Még nem volt időm körbenézni a szobánkon. Beszívtam a levegőt miközben végigkémleltem az egész helyet. -Te hova hoztál engem? -dadogtam. Gyönyörű volt. Egyből észrevettem a hatalmas erkélyt, és a tágas szobát. -Gyönyörű.
-Akkor örülök -lépett egyet előre és megcsókolt.
Úgy döntöttünk, hogy elmegyünk várost nézni. A szálloda jobb oldalán kezdtünk el sétálni és nem igazán tudom, hogy mennyit, de baromira sokat sétáltunk.
-Nincs kapucni? -kérdeztem mosolyogva Zayn-t amikor megálltunk egy térképféleség előtt.
-Nincs. Itt nincs.
-Ennek örülök.
Lábujjhegyre álltam és közelebb hajoltam hozzá. -És akkor meg is csókolsz nyilvánosan?
Nem mondott semmit, hanem közelebb lépett és egy puszit nyomott a számra.


-Szívem, kelj fel -suttogta valaki rekedtes hangon miközben egy puszit nyomott az arcomra. Megrebegtettem szempilláimat, majd kinyitottam a szememet. Nem is igazán emlékszem, hogy a városnézésünk után mikor aludhattam el.
-Miért? -kérdeztem egy nyújtózás közepette.
-Mennünk kéne kajálni.

Tök kómásan mentünk le és vacsoráztunk meg.  Egy kis felélénkülés után pedig végigjártuk a szállodát megnézni, hogy hogy is néz ki belülről. Én végig csodálkozva figyeltem, de úgy láttam Zayn-t ez annyira nem érdekelte. Amikor visszaértünk a szobába ismét az ágyon kötöttünk ki. Szinte minden porcikánk összeért, de én még mindig szorosabban fogtam magamhoz Zayn-t.
-Mi a baj? -kérdezte. Gondolom érezte, hogy egyre erősebben szorítom magamhoz.
-Tudod -nyeltem egy nagyot. Ugyanis nem akartam kimondani, mert féltem, hogy elrontja a nyaralásunkat. Féltem, hogyha felhozom akkor nem állok meg, hogy ne sírjam el magamat.
-Hé. Nyugi már -nevetett fel. -Nem lesz semmi baj.
-Hogyan tudod ilyen könnyen kezelni? -hangom elcsuklott. Nem értettem, hogy tud erről az egészről ilyen egyszerűen beszélni.
-Nem tudok, csak próbálok.
Felültem és beletúrtam a hajamba. Nem fordultam hátra, hogy ránézzek. Valamilyen oknál fogva, egy gyors mozdulattal került elém és immáron a szemébe néztem. Meglepődtem amikor megcsókolt. Kezei a pólóm alját fogták, én pedig felemeltem a karjaimat, hogy letudja rólam szedni. Így is tett.
-Zayn -suttogtam mikor a nyakamat puszilta meg és nekem hátra kellett rakni a kezeimet, hogy ne dőljek el.
-Engedd -mondta. És én engedtem neki.


***

Napos időre keltem, és a napfény beárasztotta az egész szobát. Azonban hűvös levegő áradt be a nyitott ablakon és emiatt eléggé fáztam. A végtagjaimat viszont alig bírtam megmozdítani, sajogtak. Zayn felé fordultam aki még az igazak álmát aludta. Lassan, és óvatosan ültem fel, majd körülkémleltem a fehérneműimet keresve.
Halkan álltam fel és vettem fel azokat, majd az ablak bezárása után visszafeküdtem az ágyba. Zayn morgott egyet és felém fordult. Valószínű, hogy felkelt, mert felém nyújtotta a kezét és a derekamnál fogva maga felé húzott.
-A francba, van rajtad fehérnemű -hallottam meg rekedtes hangján. Felkuncogtam. Szemei még mindig csukva voltak, én pedig egy gyors csókot nyomtam a szájára.
-Tíz óra van. Fel kéne kelni és lemenni reggelizni.
-Nem akarok. Maradjunk itt és pihenjünk, vaagy...
-Igen? -mosolyogtam.
-Sajnálom, hogy fájt -mondta komolyan.
-Nem baj -motyogtam és a mellkasához bújtam. Olyan jó illata van.


Lesz második évad :)
Kérlek kommentelejtek! 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Kíváncsi vagyok, mi lesz, ha elmegy Zayn... Örülök, hogy lesz! :) <3
    xxSzilvi

    VálaszTörlés
  2. Imádom!!! Várom a kövi részt... Csak túl sok a tanulnivaló és borzalmas minden -.-" És még 1x Imádom!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindenkinek összejött mostanában a tanulás.
      Köszönömm:)

      Törlés