2013. december 26., csütörtök

Interjú

Sziasztok!:) Újra itt. Gondoltam akkor bele is vágok a mondandómba. Nemrég megnyertem egy blogversenyt és most annak az interjúját hoztam el nektek.

Az interjút teljes egészében itt tekinthetitek meg: http://keepyoureyesonme-criticsanddesign.blogspot.hu/2013/12/interju.html ,de gondoltam átmásolom a kérdéseket és a válaszokat.

1.Mi inspirált a történet megírására, avagy honnan jött a ötlet?
Inspirációm nem igazán volt. Mindig is akartam írni egy olyan történetet ahol a lány egy amolyan "bad girl". Úgy gondoltam Zayn-hez és a rosszfiús külsejéhez is illett ez karakter, így elkezdtem írni a történetet. 
2.Az egész sztorit megírtad előre, vagy mindig frissen írod meg a részeket?
Mindig frissen írtam a részeket. Sosem voltak előre kigondolva a részek, csak leültem és írtam. 
3.Szoktál a saját életedből ihletet meríteni? Szóval valamelyest magadról mintáztad a főszereplő lány? Esetleg egyes fejezetek azokat a dolgokat írják le, amik veled történtek?
Nem merítettem ihletet az életemből. Csak jöttek a szavak és írtam, de igazából a rossz, szomorú fejezeteket akkor jöttek létre amikor nagyon rossz kedvem volt. Szóval mondhatni amikor a blogot írtam mindig rossz kedvem volt:D 
4.Mit jelentenek számodra az olvasóid?
Nagyon sokat. Amikor rossz kedvem volt, úgy éreztem semmi sem sikerül és mondhatni depressziósan ültem le a gép elé csak elolvastam néhány kommentet és máris jobban éreztem magamat. Azt hiszem volt egy hónap az életemben amikor a legtöbbet jelentették. 
5.Őszintén.Amikor belefogtál a történet írásába, gondoltad volna, hogy ennyi rendszeresed lesz?
Nem. Azért kezdtem el írni, mert már kitaláltam a karaktert és egyszerűen nem tudtam nem elkezdeni. Így hát jöttek az olvasók is. 
6.Miért pont Selena és Zayn lettek a főszereplők?
Zayn azért, mert ő a kedvenc One Direction tagom. Selena pedig: őt mindenki annyira jó kislánynak hiszi és a karaktere is mindig jó szokott lenni. Úgy gondoltam az enyémben nem lesz így. Alapból el tudtam képzelni olyan tipikus rossz lánynak és szerintem jól döntöttem, hogy ő lett az egyik főszereplő. 
7.Van valaki, aki elolvassa a fejezetet mielőtt kiteszed?
A legjobb barátnőm. Számomra az ő véleménye nagyon sokat jelent. Emlékszem amikor belinkeltem neki a történetet első részét nem tudta, hogy az enyém. Egyből kommentet akart írni, hogy elmondja jó, aztán pedig közöltem, hogy ez az enyém.
8.Ha a saját blogodról kéne ajánlót írod, mit említenél meg benne, ami miatt mindenképp érdemes elolvasni?
Nem írnék semmi ilyesmit inkább azt, hogy aki kicsit rossz, depressziós hangulatban van annak ajánlani tudom. 
9.Miért és  mikor döntötted el, hogy blogot akarsz írni?
A legjobb barátnőmmel egy egész nyáron át One Direction-ös történeteket olvastunk. Utána ez nekem is megtetszett és belevágtam.
10.Mit gondolsz, miért értél el helyezést  a versenyen? 
Őszintén megmondva fogalmam sincsen. Sokan mondták már, hogy jól írok, de nem számítottam rá, hogy egyszer blogversenyt nyerek. Nagyon örültem neki és igazából meg is lepődtem. 





2 megjegyzés: